• Najczęściej zadawane pytania

Pytanie: Jaki jest czas oczekiwania na wysyłkę towaru?

Odpowiedź: Czas oczekiwania na wysyłkę towaru zależy od jego dostępności. Jeśli produkt jest dostępny na stanie, jesteśmy w stanie wysłać go w ciągu około 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Natomiast w przypadku produktów oznaczonych jako "towar dostępny pod zamówienie", proces ten wymaga nieco więcej czasu. Każdy taki produkt jest przygotowywany specjalnie na zamówienie, co oznacza, że potrzebujemy około 7-10 dni roboczych na jego produkcje i przygotowanie do wysyłki, licząc od momentu otrzymania płatności.

****

Pytanie: W jaki sposób można dokonać zwrotu towaru?

Odpowiedź: Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy (dołączony do maila potwierdzającego zamówienie) i wysłać go w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. Formularz można umieścić w paczce ze zwracanym towarem lub przesłać elektronicznie. Istnieje możliwość zgłoszenia zwrotu bezpośrednio przez formularz wysłany w mailu z numerem śledzenia.

Towar należy odpowiednio zabezpieczyć i odesłać na adres:


MAXSTEEL
ul. Lipowa 9
32-600 Babice

Klient pokrywa koszty przesyłki zwrotnej. Nie akceptujemy przesyłek za pobraniem. Zwrot środków, wraz z kosztami dostawy (bez kosztów zwrotu), następuje szybciej niż 14 dni od otrzymania towaru.Towar prudkowany na zamówienie nie podlega zwrotowi.


****

Pytanie: Czy można dokonać wymiany towaru?

Odpowiedź: Aby wymienić towar, najpierw dokonaj jego zwrotu, a potem zrealizuj nowe zamówienie na pożądany produkt.

****

Pytanie: Czy sami produkujecie wasze produkty?

Odpowiedź: Tak, wszystkie nasze produkty są produkowane w naszej hali produkcyjnej.

****

Pytanie: Gdzie mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Odpowiedź: Status zamówienia można śledzić poprzez link do strony zamówienia, który znajduje się w mailu potwierdzającym jego wpłynięcie. Na tej stronie dostępne są informacje o stanie zamówienia, danych do wysyłki, opcje opłacenia zamówienia oraz możliwość pobrania formularza zwrotu.